Första december och ingen snö?

Det är ju nästan förjävligt, haha! klart det ska vara snö i december... men nej det är sol och +grader i stället...
Aja, idag är det torsdag, sitter förmodligen och drygar någonstans i skolan och hoppas på att tiden ska gå fortare så jag får sluta! (tidsinställt inlägg) När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, plugga lite och lääängta till fredagen! så himla skönt med helg igen, det är verkligen jätte jobbigt med skola nu... +att jag typ har panik över vad jag ska välja för gymnasium, beslutsångest. åh.
sen det där med julklappar... det har jag inte heller någon lust med att köpa men något litet har jag bestämt att jag ska hitta, det är ju nästan ett måste! ;)
Posted by: Lucas Gustavsson
http://modegrabben.webblogg.se/

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 | 16:34:39

sv; helt okej! :D Blåser det hos dej? :/

2011-12-01 | 17:09:32

synd :(

2011-12-01 | 17:56:02

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0