Hej och Hejdå

Hej
Blev en tur till stan förut, klippte och färgade håret, blev faktiskt jätte nöjd! sen blev det lite shopping, eller ja det skulle bli men hittade ingenting förutom en ring så ah...
verkligen gör sur och inte alls på humör nu för jag vet inte vad jag ska ha för kläder, mitt ansikte har blivit helt cp, trorr o skit, känner mig gör fet, har kliat sönder mina händer så de gör ont o jag har liksom sår o röda prickar över hela jävla kroppen, fml!
Sista läsdagen i skolan imorgon, sen bara avslutning på torsdag, väldigt skönt måste jag säga för nu är jag riktigt trött på skolan, uh, det är som ett fängelse på dagtid typ.
mhm, känns ju så roligt för er att läsa detta sen men jag tvingar er ju inte till att läsa heller, ville bara skriva lite så det inte står helt tomt.
kanske tar bort det imorgon när jag är på bättre humör vem vet, jul snart då ska man va glad ju.
Hejdå


Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0