Vaknar upp med ett svullet öga?

Det var fett äckligt, kände att jag hade ont i "ögonbenet" (eller vad man säger) när jag vaknade också kunde jag inte öppna ögat helt, jag fick typ panik och gick och kolla mig i spegeln också ser jag liksom att hela mitt ena öga är helt svullet så det likson "hänger" ner lite.
och det jag inte fattar är hur det blivit så? jag hade det inte när jag gick och la mig, utan vaknade upp med det, måste drömt och slagit till mig eller något? haha, fast då borde jag vaknat... eller?

och jag som tänkte fota idag.... det kan jag ju verkligen inte göra nu när jag ser ut som jag vet inte vad. åååh, varför? vet inte om det syns så mycket på bilder just men ah..

-BILD BORTTAGEN-

Posted by: ellensjo
http://ellensjo.blogg.se/

sv; Okej härligt! Kram :)

2011-12-04 | 13:21:58

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0