Gör som 27st andra, gilla min blogg på fb!

Tror inte bildlänken funkar så klicka på länken här isf:
http://www.facebook.com/#!/pages/ffanniejonssonbloggse/105853292851881

Har lovat mig själv att gå o lägga mig 9 idag, klockan är nu tio i så det är bäst jag stänger ner och går o gör mig iornding. Blir väl att plugga lite i sängen innan men det fixar jag! tänkte ju läsa ikväll också för jag låna en ny bok i skolan..MEN jag är så smart att jag inte tar med den hem så det blir tyvärr inget läsande, synd för mig! fast jag gillar inte att läsa men ändå liksom. haha intressant!
Aja, godnatt med er :)
Posted by: hanna ♡
http://heaa.blogg.se/

tack så mycket, snälla du! :D

2011-11-14 | 21:43:09

Jag är ny i blogg världen titta in vettja! (:

2011-11-14 | 22:07:08

Svar: Hehe okej :) Hade du något husdjur när du var liten? Själv hade jag mängder med kaniner, en häst och en leguan :P Kramar

2011-11-15 | 01:51:30

haha vart det hanna som skrev över eller skulle inte alls förvåna mig. fjortis. det är min åsikt om dig iallafall tyck vafan du vill. fannie pratar väl med sina kompisar och så eller. och omoget att du skriver det på internet och inte säger det face 2 face ist kan säga att du är fjortis och så irl om du vill det , bryr mig lixom inte vad du tycker om dig. om det nu är hanna fjortis ekström .

2011-11-15 | 13:53:36

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0