I should be making a list, I know

Började lite smått och kolla vad jag önskar mig i julklapp iår och detta kom jag fram till: en iphone, jb parfym, nitskorna och nitjackan.
Kommer nog komma till fler saker också men detta var det första jag tänkte på, hehe, pengar är ju självklart också.

Jag hatar verkligen när det är skola för det blir inte lika mycket bloggande och inte heller några nya foton osv.
Har inte tid till bloggen helt enkelt när det är skola, mycket plugg, mycket att tänkte på...
Men ni får stå ut ett tag, nästa vecka är det prao också, kommer förmodligen inte bli något bloggande direkt då, kommer göra lite tidsinställda inlägg så ni får något att läsa.  Hur som helst, imorgon är det onsdag sen torsdag, fredag och sen helg, sen är det bara 4 veckor kvar till jullov om jag inte misstar mig? fyfan vad skönt!!
Posted by: hanna ♡
http://heaa.blogg.se/

grymt! :D

2011-11-15 | 19:49:03

yesbox! :D

2011-11-15 | 19:55:04

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0