första advent

Igår var det 1 december och idag är det första advent... förstår inte att det går så fort, snart gått en hel termin på gymnasiet, sjukt. Nu till varför jag inte har bloggat på några dagar.. I tordags så följde jag med Natalie hem efter skolan och kom inte hem förens på kvällen, sen i fredags hade jag studiedag så gick runt på stan med mamma i några timmar, fick med mig en hel del faktiskt som kommer upp senare idag! På kvällen sen så var jag på bio med Jonathan, vi kollade på sinister, hemsk film, haha! Sen följde jag med han hem och sov där, och kom inte hem förens senare igårkväll. Så jag har haft fullt upp denna helgen, och jag börjar dessutom bli jätte sjuk, förkyld och allt.
Jag ska iaf sätta mig och kolla på de första två avsnitten av julkalendern nu som jag ännu inte har sett och sen ska jag börja göra mig i ordning för att gå ner på skyltsöndagen med Elina! 
Posted by: Malin Sirviö
http://mallemusic.blogg.se/

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html :D
Så här gör du för att tjäna pengar på din blogg, steg för steg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

2012-12-02 | 18:01:12

gud vilket sött fat !
Det där va verkligen en annorlunda adventljushållare och jag gillar den otroligt mycket. Det där gav mig lite inspo till nästa år...superfint !

2012-12-02 | 21:29:15

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0