Vem tycker du?


Det känns ju som att Loreen kommer att vinna om man kollar detta. Själv vet jag inte vem jag tycker ska vinna, det är ganska många som jag tycker är bra så som Dead By April, Ulrik Munther, Top Cats och Loreen. Får helt enkelt se vem det blir, men jag tror Dead By April och Loreen har störst chans i eurovision senare också. Vem tycker du ska vinna?
Posted by: filippa

förut la du upp ett inlägg om en skolavslutningsklänning och ett par sjukt snygga skor. skulle inte du kunna vara jätte snäll och berätta vart du hittade skorna? :)

2012-03-10 | 21:22:01

sv: :)

2012-03-10 | 21:23:17

fin blogg!

Nu har ju finalen redan varit, men jag trodde också att Dead By April & Loreen skulle ha störst chans i eurovision! Och nu vann ju Loreen då, så jag tror hon kommer ha stor chans!

2012-03-11 | 15:55:04

loreen eller ulrik skulle det va, heeelt klart!!!!



ässsh :D

2012-03-12 | 12:19:10

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0