I'm Home


Kom hem till Sverige vid 7 imorse, usch vad kallt och tråkigt! Ville verkligen inte hem, vill tillbaka till värmen redan. Har packat upp allt och fixat till lite här hemma i alla fall, fotat allt jag köpt och lagt in massa bilder på datorn. Har tagit runt 3000 bilder under dessa tre veckor, rätt mycket ändå, haha! Så nu sitter jag och fixar lite bilder, planerar inlägg, fixar en liten film om thailand osv samtidigt som jag skriver med folk. När jag fixat klart allt det där så blir det sängen för min del, kommer nog komma upp endel inlägg dessa dagar framöver så håll utkik!
Posted by: Fanny Lind
http://fannylindd.blogg.se/

Fina bilder!!

Allt bra med dig? :)

2013-04-03 | 22:22:02

så fina bilder! :)

2013-04-04 | 18:03:47

Hej, har nämligen gjort en ny blogg. Och även ny bloglovin, eftersom supportarna inte kan höra av sig .. Så vill du göra ett bloglovin byte igen? :)

2013-04-04 | 21:20:25

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0