årsresumé - det bästa under 2013

Åkte till Thailand 3 veckor i mars, så jäkla underbar resa. Mådde så himla bra och man hade verkligen inga bekymmer de veckorna. Man glömde liksom allt här hemma och bara levde livet till max där nere även om det mest var att ligga på olika stränder och sola och bada men ändå, dit ska jag igen!   
Tog kort och träffade en massa kändisar detta år, Daniel Bodin när det var svenska rallyt i karlstad, Dogge när han var i Kil och berättade om hans iv, Dregen och Pernilla när vi var på HJÄLP här i Kil. Lite starstruck sådär, haha.
Hade otroligt bra musikupplevelser under året också, Justin Bieber i april, aldrig varit så glad när jag fick tag i den där biljetten, den känslan var nästan bättre än själva konserten, sjukt vad glad jag var! Grinade när jag kom tillbaka till skolan den dagen, haha. Köpte även festivalpass i sista minuten (5 min innan allt började på riktigt typ) och åkte på PIP med Hannah, otroligt bra dagar med nya kompisar, trasiga solglasögon och hes röst efter allt skrik. Spontant är roligast! Sedan en massa annat som frykstafesten osv!
Firade midsommar med familjen och deras vänner i år då mina kompisar inte var hemma, men hade det otroligt mysigt och bra ändå uppe i Humletorp! Åkte även till Stockholm med familjen och hälsade på kusinerna, gick på grönan och mådde bra. Sedan alla dessa fina dagar hemma i Kil och hos farmor i april med longboard åkande i bara shorts!!
Och till sist veckan i april då alla Italienare var här, riktigt kul vecka och mycket engelska! Fotade även när Elina skulle på bal och när hon tog studenten, så fint! Färgade håret mörkt och klippte mig kort. Skaffade piercing och hade otorligt bra festkvällar med kompisar! 
 
Året lider mot sitt slut och jag har haft ett riktigt bra år ändå när jag tänker efter även om jag både tappat kompisar, bråkat och varit på begravning så har jag gjort ännu fler roliga grejer MEN 2014 kommer bli sååå himla mycket bättre ändå! Ska göra ett inlägg någon gång i Januari vad som kommer att hända under året, som jag gjorde detta år om ni minns? Håll utkik!
Posted by: Madeleine Jonsson
http://maddisenj.blogg.se/

Härliga bilder

2013-12-30 | 17:17:15

låter som du hade det super bra! kram :)

2013-12-30 | 17:27:09

sv; har varit hemma bara sj

2013-12-30 | 19:20:29

Det var jätteroligt att se "årskrönikan", och dina kommentarer till alla bilder. Bra skrivet och fina bilder.

Svar: Tack så mycket ! :) kram på er!
fannie sophie jonsson

2013-12-30 | 20:56:04

åh underbara bilder :D
kramiskramis♥

2013-12-30 | 23:35:32

jättefina bilder! :)

2013-12-31 | 12:59:38

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0