my makeup Q&A

"Hej! Kan du lägga upp en bild eller skriva på det smink du använder, fundation, puder, den vita fundation du hade runt ögonen osv?"
Ovan ser ni allt smink jag använder, både till vardags och till fest. Till fest sminkar jag mig i princip likandat och bara tar en mörkare ögonskugga, lite mer eyeliner osv.

Fundation och pudret jag använder mig utav kommer ifrån Mary Kay och jätte bra! Det hjälper även mig att hålla borta finnar och annat, när jag inte sminkat mig på några dagar så får jag alltid en massa småfinnar men så fort jag börjar sminka mig varje dag igen så försvinner dem. Den "vita fundation" jag har runt ögonen är ingen fundation utan en concealer, billig från h&m, tycker faktiskt den duger riktigt bra.
Sedan använder jag mig utav ögonbrynspenna, eyeliner och blusher även det från h&m, de naturliga ögonskuggorna (brun,begie osv) kommer ifrån the body shop medans de andra har jag fått med i Vecko Revyn. Mascaran jag använder kommer ifrån maybelline och heter "Big eyes", den har en borste för nedre fransarna och en för de övre och jag älskar den i alla fall! 
Posted by: ♥ L I S A ♥
http://lifeoflisa.blogg.se

- hehe :)

gillar du att sminka dej? :)

2013-12-31 | 17:03:15

- ja, det tycker jag verkligen :)

2013-12-31 | 17:06:24

Tack så mycket! :D

Gott nytt år på dig!

2014-01-01 | 16:47:52

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0