I could be the one

Åkte in till stan igen när mamma skulle in till Barbros och köpte med mig toppen jag kollade på tidigare idag! Dock fanns det bara två kvar, så fanns inte den storleken jag egentligen velat haft, men den var så snygg så köpte den ändå! Sista också, det var tur att jag inte väntade tills imorgon. Ni får bättre bilder imorgon på hur den ser ut. Sitter just nu på Barbros och spelar candy crush medans alla jobbar, helt fast i det spelet! Haha.

MEN SNYGG! Jag vill också så gärna hitta den när jag åker till Stockholm i morgon :/ Hoppas den finns!

2013-02-21 | 19:50:50

ÅÅÅÅh sjukt snygg tröja vart har du köpt den? :O

2013-02-22 | 01:17:09

åh så snygg tröja!

2013-02-23 | 15:58:25

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0