Sammanfattning om 2012


Tänkte aldrig göra en samanfattning om mitt 2012 för det kändes som ett ganska misslyckat år, men när jag väl tittar tillbaka på alla bilder så hade jag ju riktigt kul ändå! Så nu tänkte jag slänga upp en massa bilder från året som gått och sammanfatta det så kort jag kan... I början av året var jag mörkhårig och hade ganska kort hår, var på många hockey matcher, fotade en massa som vanligt, målade naglarna väldigt ofta, blev blond igen, firade valborg i forshaga, midsommar hos elina, träffade en massa bra människor, träffade rätt många nya människor, gick ur nian, var på liseberg, festade, var på bio, var i leksand och i strömstad, hade det kul på pip, vann blåsgrönt, började på gymnasiet och fick en underbar klass, Iris kom till världen, färgade håret ombré, åt en massa ben&jerrys, och hade en jätte bra jul och nyår med massa trevligt folk!! Men även om 2012 var helt okej så ska detta året bli 1000 gånger bättre!

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0