Gröna Lund

Inatt vid 3 så kom vi hem efter en hel helg i Stockholm, sol och värme hela helgen! Väldigt kul att få träffa kusinerna som man inte ser så ofta också. Men igår morse så lämnade vi kusinerna och åkte vidare mot Gröna Lund och var där hela dagen. Kvasten, Jetline och Twister blev favoriterna, vet inte hur många gånger vi åkte dem. Jag och Nellie åkte även Eclipse "världens högsta starflyer", utsikten längst upp från den var ju himla fin måste jag säga, man såg allt. Till sist vann vi en Toblerone, Kevin vann en stor fotboll och vi åkte tekopparna 3 gånger i rad, mådde ganska illa på hemvägen efter det kan jag säga. Hade i varje fall en otroligt bra dag igår med familjen. Mer bilder från fredagen och lördagen kommer nog imorgon!
Posted by: Camilla Nordstedt
http://misscanon.blogg.se

Oh gott med M&M hjul :D

sv: Härligt å höra att allt är bra, Jodå det är väl bra här också hehe ^^
Gör du nu under sommaren då?

2013-07-15 | 18:50:16

vad kul med grönan :)

2013-07-15 | 23:53:55

Mysigt det ser ut!! Vill också åka till gröna lund :)

2013-07-16 | 09:59:28

Men jag vill oxå NUUUU!! Karueseller kan ju vara bästa kicken :D!!!

sv: Men tacktacktak så himlans Fannie!! Dock är det inte så jäkla fint som det ser ut, eller så fint som det ser ut på bild menar jag. Det är tunt och slitet, men visst kan det se bra ut ändå ibland ;)
PUSS!

2013-07-16 | 16:12:30

fina bilder.)

2013-07-16 | 18:54:31

Oh så bra!
Hoppas du hade kul på Grönan! :D

2013-07-18 | 11:17:46

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0