Glad midsommar alla fina

Denna dagen på hela året är en av de bästa enligt mig, det är så mysigt att sitta där och göra midsommarkransar, äta god mat och leka lekar hela kvällen lång, även om man har hundratals myggbett dagen efter. Det är även den sista dagen som natten nästan är lika ljus som dagen, så nu lär det bara bli mörkare igen...tyvärr. Jag följde i vilket fall med familjen till Humletorp idag för att fira midsommar med en massa folk, stannar även där hela helgen så har gjort något tidsinställt inlägg imorgon. Kanske mobil-bloggar också om jag har tid annars får ni bilder från helgen på söndag när jag kommer hem. Två bilder från dagen. Hur som helst, ha en helt fantastiskt midsommar alla fina läsare!
Posted by: LORISSA LOVEBOMB
http://lorissalovebomb.se

Ingen orsak :) det ser underbart ut! Jag älskar plockmat, äter det alldeles för sällan :)

2013-06-21 | 16:47:06

SV: Hehe, allt bra idag då? :D

2013-06-21 | 18:39:37

SVAR: Tack detsamma! :D

2013-06-21 | 21:54:52

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0