Bara Början

Denna bok fick min syster i julklapp förra året och jag har velat läsa den såå länge nu och här om dagen läste hon klart den så nu är det min tur, äntligen! Jag hoppas den är lika bra som min syster säger att den är, perfekt dag idag att sitta inne och läsa på också när det regnar så förbaskat mycket ute. Skissade även lite igår, Justin såklart, blev riktigt nöjd med den faktiskt så får se om den kommer upp här så småningom!
Posted by: fannie karlsson
http://fanniekarlssons.blogg.se

sv: ja sånt kan ju verkligen suga.. har också många kompisar som är 18 å äldre och så klart blir man lite "utanför" ibland när man inte kan gå på krogen, köra bil, köpa vissa saker osv.. men snart är vi där också ;)

Men jag såg din kalloween blev rätt lyckad tsms med familjen ändå :)

2013-11-09 | 15:59:04

åh så roligt! :) Snygg är han ju också ;)

2013-11-09 | 18:24:46

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0