VR nummer 12

Nya nummret av Vecko Revyn är ute nu igen och som vanligt landade tidningen i postlådan här om dagen. Bästa mormor och morfar förlängde nämligen prenumerationen åt mig, så snälla! Fick med caviar nails denna gång som jag faktiskt tänkte testa senare idag om jag har tid till det, har ju ett hemma redan men gillade  "pärlorna" i detta mer, rosa, guld och svart..! Fanns faktiskt en massa tips med denna gång, kläder, pyssel och lite så inför jul/nyår.
Igår så plockade vi även fram lite ljusstakar, julstjärnor i fönstern, mys på hög nivå...och idag är jag ledig så jag ska strax gå ut och kratta klart gräsmattan, även om marken är lite frusen (haha ork), ska jobba lite med uf också eftersom vi ska stå och sälja på skyltsöndagen här i Kil. OCH till sist så ska jag plugga svenska och skriva klart blogginlägg från praktiken. Bara en massa jobb när jag är ledig känner jag, och sorry för så lång text idag, haha.

har också fått den, men dock inte börjat läsa än :)

2013-11-27 | 17:14:46

Snyggt lack!

2013-11-28 | 02:24:37

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0