två svartvita från insta

1. Frappe's på MC donalds med bästa tjejorna                                                             2. En uttråkad Fannie förra lördagen
Tisdag och nästsista dagen i skolan denna vecka, är ledig både onsdag och torsdag, föör skönt! Ska dock in och gå på riskettan onsdag förmiddag, hoppas det går fortare än vad alla säger...Haha. Festen i Lördags (som jag helt glömt skriva något om) var faktiskt riktigt kul, träffade en massa killkompisar jag inte sett på evigheter och var bara väldigt glad hela kvällen! Lyckat om inte annat. Träffade även Hannah på dagen, satt och pratade om allt och inget ungefär.
Imorgon ska jag försöka fota lite till bloggen när jag kommer hem, behöver lite nytt!!
Posted by: Kashaya
http://www.kashayas.se

Fina.=) Jag gillar svart-vita foton.

2013-09-24 | 13:14:41

Åååh, dig måste jag ju följa :D Vad heter du där? :)

2013-09-24 | 13:40:18

Fina bilder! :)
kram

2013-09-24 | 16:07:11

Ser gott ut!!

2013-09-25 | 22:32:04

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0