Vecko Revyn NR10


Ännu ett nummer av Vecko Revyn kom hem till mig igår, denna gången fick man ett "glam broze blush" puder med. Älskar denna tidigningen när man får med grejer varje gång, och dessutom bra grejer! Var även med en liten fotoskola denna gång som jag tänkte jag ska sätta mig och läsa senare. Fick inga rättvisa bilder idag heller men de får duga. Tyvärr tror jag det var sista nummret jag kommer få hem i brevlådan, så i fortsättningen får jag köpa dem i butik. Kostar 45kr att köpa där.
Idag då så ska jag hitta på någonting med Hannah och senare ikväll så blir det fest hos en annan Hanna. Denna Lördag kommer bli bra!
Posted by: I S A B E L L A W L
http://isabellawl.blo.gg

Svar: Jaså, vad är det i skolan som inte funkar som det ska då? ♡

2013-09-21 | 14:31:50

Älskar veckorevyn! Vad är planerna för kvällen då? :)
kram

2013-09-21 | 16:35:46

ååå den där måste jag köpa, vill verkligen läsa hans fotoskola !
han är grym den killen =)

2013-09-27 | 08:01:06

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0