Erbs Denmark

Den här fina toppen från Erbs Denmark fick jag också i julklapp. Bh eller topp? Alla undrar ingen vet. Man kan faktiskt ha den som både bh och vanlig topp (står att det är en bh på hemsidan). Men jag kommer i alla fall att ha den som en topp till sommaren. Hur snyggt skulle de inte vara att ha denna till mina höga slappa byxor jag köpte i USA och mina vita chunky heels?! Perfekt sommar-fest outfit. 

Detta får bli det näst-sista inlägget med mina julklappar, fick mycket mer än såhär men de var inte lika roliga att visa, haha. Fick även en tangle teezer, selfie pinne, ett "travel set" med träningprylar reflexväst och två ficklampor, presentkortbio och bergvik, ljuslykta och pengar. Väldigt bra klappar även om jag inte hade önskat mig någonting i år typ, haha. Jätte nöjd så tack än en gång alla!
Posted by: Josefine
http://nouw.com/emmyjosefine

Åh vilken fin!

2015-01-04 | 15:23:39

Åh vad fin! :) Toppen tjejen! SÅ snygg!

2015-01-05 | 11:21:26

men oj vad fin!! kan ju absolut användas som topp tycker jag!

2015-01-06 | 01:27:21

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0