Good Morning Thursday

Har sovmorgon till 1 idag, så himla skönt! Så gick upp vid 9 och fixade en stor frukost och sedan la mig i soffan för att läsa nya Vecko Revyn som kom i måndags. Längtade extra mycket efter detta nummer då man fick med en 4in1 concealer, dock en budget variant men ändå. Har alltid velat haft make up store's 3in1 concealer förut så gillar jag denna får jag väl ta mig och köpa en riktig senare. Ursäkta de snabba, halvdåliga bilderna också men blivit något med min kamera..får ta och kolla inställningarna ikväll.
Posted by: annsoh
http://annsoh.blogg.se

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/january/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-9.html#comment

2014-01-23 | 13:29:20

även fast du inte gillar denna så är det fortfarande värt att testa MUS concealer (tycker jag)! tror det är stor skillnad :)

2014-01-23 | 17:30:36

bra tidning där!! :)

-tack men du är ju fiin! <3

2014-01-23 | 21:53:23

-hihi bara kul :*

2014-01-25 | 19:12:29

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0