inspiration for my hair

Hår, detta jäkla hår... Om någon vecka/veckor så ska jag alltså iväg och fixa mitt hår. Vet just nu att jag vill ha det ljusare än vad jag har för tillfället, verkligen inte blont men ljusare i alla fall. Ska även klippa bort allt slitet igen (får hoppas att det inte riktigt blir lika kort som sist, haha). Blev kär i alla hårfärger ovanför, så nu blev det ännu svårare att bestämma sig.

-haha! :D

Kan inte mitt hår bara växa snart :')

2014-01-28 | 17:14:37

ja du …de där med håret är verkligen en svår grej. Jag tycker aldrig man blir nöjd en längre tid utan så fort man gjort det man vill med sitt hår och fått till det så börjar man drömma om nya grejer…alltid vill man förändra liksom hahah

otroligt fina inspirationsbilder du har…jag sitter själv och funderar på hur jag vill ha mitt egentligen

2014-01-29 | 20:14:54

Dom två översta i mitten var underbara!!! :D

2014-01-30 | 16:53:45

fin inspo :)


- Va gärna med i min Veckans blogg tävling :)

2014-02-04 | 00:53:18

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0