GRATTIS BÄSTA MAMMA PÅ MORSDAG! JAG ÄLSKAR DIG ♡

Letade fram några gamla kort på mammi och mig nyss då det är morsdag idag (hoppas ni inte glömt era mammor!) Lite svårare att hitta bra bilder på mig och mamma då det är hon som tagit de flesta korten men fick fram några iaf! Den andra bilden tycker jag är så fin med mammas klänning, ser så sommrig ut! Första kortet är också bra, haha.
Jobbar hela dagen idag som röstmottagare i EU-valet, hemma på lunch nu så åker tillbaka vid 5 och blir där hela kvällen..och på tal om kväll så hade jag en riktigt trevlig lörsdag kväll/natt igår!
Posted by: OLIVIA
http://olivialice.se

vilka härliga bilder :D
kram ♡

2014-05-25 | 20:45:50

Åh vilka mysiga bilder! :)

2014-05-26 | 20:55:25

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0