Kan du inte göra ett inlägg om vad du har för smink?

Tänkte svara på en läsarfråga, om vad jag har för smink.
Som ni ser på bilden nedanför är det det smink jag använder, allt ligger i ordning också steg för steg.
1. först primern i hela ansiktet o sedan foundation, borsten anväder jag bara för att, brukar inte bli så stor skillnad är bara en vana jag fått, ehe.
2. eyeliner eller kajal, brukar inte använda så ofta men om jag anväder lägger jag som en tunn linje ovanför övre fransraden.
3. brukar använda lite ögonfransböjare (men den är inte med på bild) sedan tar jag den guldiga mascaran för att få ögonfransarna lite tjockare (eller vad man säger) o sen den gula för att få de längre typ, haha.
4. sist så rättar jag bara till ögonbrynen lite.

Får hoppas att du blev nöjd med svaret! :)

sjunt fin blogg <33

2011-11-06 | 16:44:41

sv: tack så jättemkt♥

2011-11-06 | 16:50:11

sv : tack!! :D

sjukt fina ögonfransar & ögon!

2011-12-05 | 20:34:02

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0