The Italian week

Det är Italienska veckan denna vecka i skolan vilket betyder att 11 elever på skolan har fått tagit emot en varsin elev från Italien som ska bo hos oss hela veckan ända fram till lördag, och jag är en av dem. Så igårkväll åkte jag och mamma in för att hämta upp Chiara som hon heter på tågstationen och jag kan säga att jag var rätt nervös innan, mest för att jag måste prata engelska i en hel vecka båda i skolan och hemma, och jag är inte så bra på engelska, haha. Men det fixar jag nog tillslut ändå! Vi är två stycken i min klass som tagit emot en varsin, jag och Moa, vilket jag tycker är väldigt skönt, så man slipper vara själv! Haha. Förhoppningsvis längre fram så får även vi åka ner till Italien och bo hos dem i en vecka men det är inget bestämt ännu. Hur som helst så tänkte jag bara säga med detta att uppdateringen på bloggen kanske inte blir den bästa, men ska försöka så gott jag kan! Ovanför ser ni en bild på alla oss idag i skolan, kom hem runt 8 förut så ska strax lägga mig nu, hur trött som helst!
Posted by: Michaela Magnusson
http://michaelam.webblogg.se/

Åhh så bra :)

2013-04-23 | 10:42:12

åh vad kul! vill också göra något sånt på min skola!

2013-04-23 | 16:19:27

Ja hoppas du får nytta av redigerings programmen :) picmonkey har roliga effekter som inte finns i photoscape :) sedan kan du även spara transparenta bilder i PNG på picmonkey. asså så där så man få genomsynlig bakgrund om du tex gör runda hörn :)

Hoppas det går bra med tjejen som är på besök :D alltid bra att öva sin engelska :D

2013-04-23 | 20:44:47

Hur är läget? :D
KRAM

2013-04-24 | 08:35:59

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0