Tonight it's my turn

Från att stått i kö till biljetter på ticnet utan att få några, stått utanför scalateatern i stan vid 4-5 en vintermorgon och frysa ihjäl och sedan grina påväg till skolan med biljetterna i handen, till att nu sitta i bilen påväg till stockholm med fjärilar i magen för att äntligen efter års längtan få se honom. DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT. Jag tror inte jag fattar själv att det är på riktigt nu, att om bara några timmar så står jag där i ett hav med skrikande tjejer precis framför honom, min babe. Har gått och pratat om honom i flera dagar nu, följt honom på twitter och läst varenda liten grej han gjort i sverige hittils (jag tror att Moa börjar tröttna på mig efter allt tjat om honom nu, haha) men jag är så fruktansvärt taggad för att äntligen få se honom. Har sett en massa fb-kompisar som lagt upp videos och bilder från de tidigare konserterna han gjort i sverige och norge och även om jag vetat hela tiden att jag ska få se honom själv ikväll så blev jag så svundsjuk på alla som var där. Men ikväll är det min tur, min tur att hoppa upp och ner, skrika och sjunga med i hans låtar, ikväll är det är min tur att få en dröm att gå i uppfyllelse. ♥

Åh blir avis! Hoppas konserten är bra :)

2013-04-24 | 16:16:57

sv: härligt, jo bara bra med mig med. Ha det så kul på Justin ikväll :)

2013-04-24 | 17:47:34

Ha det så grymt kul nu!

Sv: hehe, allt bra? :)

2013-04-24 | 21:09:22

va konserten bra ?
va det som du tänkt dig ?

2013-04-26 | 11:02:25

Hoppas du hade en underbar kväll!

2013-04-26 | 12:18:24

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0