two new nail polishes

Idag kom nya nummret av Vecko Revyn hem till mig och denna gång fick jag med två jätte fina nagellack. Älskar den rosa färgen! Dock är inte färgerna på bilderna rättvisa alls. Ska strax börja fixa mig lite inför ikväll, för vid 4 åker jag iväg på kräftskiva med lite folk hemma hos en tjej, senare bär det även av ner till vattenfestivalen där vi ska kolla på "De Vet Du". Kul kväll! Får se om jag hinner slänga in några bilder på hur jag ser ut senare.
Posted by: :)

Vill bara förvarna dig lite att de vet du är inte jättebra live, men jag tror du kommer få en jätterolig kväll ändå, så länge man har bra sällskap och lite dricka så brukar det bli kul vart man än är eller hur? ;)

Svar: Haha ja okej, tror jag med! jo men precis ;)
fannie sophie jonsson

2013-07-19 | 13:15:30

Svar: Tack detsamma! :D

Delta gärna i våran tävling och ta chansen att kanske vinna en valfri sak från http://www.phonemate.se/ upp till värde av 200:-
Hoppas du är med och deltar! Ha en bra dag! Kram :)

2013-07-19 | 19:11:28

sv; jo tack allt är bra med mig :)

2013-07-19 | 19:47:06

Fina färger! :D

2013-07-21 | 21:50:22

sv; härligt! samma här :)

2013-07-22 | 01:05:34

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0