en lördag i oktober


Är jätte ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen denna vecka men har haft ganska fullt upp på praktiken och inte orkat blogga när jag kommit hem. Igår åkte jag även till Dennis nästan direkt jag slutade och sov där, hade det faktiskt väldigt bra! Kom hem runt 5 idag och då körde jag ner när vi skulle köpa lite godis och nu ligger jag här och kommer göra resten av kvällen också. Äta godis, dricka red bull, läsa vecko revyn och kolla gossip girl (blivit helt fast i det, kollade klart första säsongen på 5 dagar? inne på andra nu..haha) består min kväll av, ganska seg men helt okej ändå! Har ju som sagt gjort något hela veckan så ganska skönt att bara va också.

åh mysigt! :)

2013-10-19 | 19:32:30

mysigt och gott:)

2013-10-19 | 22:03:40

Hade faktiskt oxå vela hinna läsa VR men man har nästan aldrig tid typ! :(

2013-10-24 | 20:53:09

mysig kväll :)

2013-10-26 | 11:50:37

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0