four favorites from the u.s

Fyra favoriter från USA i somras. 
Exat 200 dagar sedan jag var där idag. Första bilden minns jag inte vem som tog men det är jag, Anna och Adrian som står på ett berg i Joshua Tree, andra bilden är jag väldigt nöjd över då jag tog på en snubbe som satt längst en gata i San Francisco då vi hade i uppgift att ta ett "street photo". Tredje bilden är påväg till Glen Canyon och sista är tagen påväg mot Hollywood skylten på Sunset Boulevard (tror jag, haha). Längtar så himla mycket tillbaka när jag kollar tillbaka på dessa bilderna, ska helt klart dit igen när jag har tid och pengar. 

Wow, vilka underbara bilder <3
Tackar, o jag hoppas att du får några fina sista 2014 års dagar med :)
Kram

2014-12-29 | 06:02:10

Vackra bilder!

2014-12-29 | 07:58:02

Å vad härligt! Vad gjorde du där? Alltså, var du på shoppingresa eller utforskade du mest:)?

2014-12-29 | 20:55:59

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0