alla ♡-dag

Alla ♡-dag, vem har missat det? Inte jag i varje fall, har haft praktik hela veckan och förberett som bara den inför denna dag, snittat en massa rosor, gjort buketter osv. Därför är detta ett tidinställt inlägg då jag även idag har praktik och jobbar, kommer vara helt slut ikväll när jag kommer hem!
Vet att jag skrev samma sak förra året också men är inte denna dag lite väl överskattad? Alltså visst att det är mysigt och göra något speciellt med pojk/flickvännen just denna dag men det är väl lika mysigt alla andra dagar också och göra något speciellt? Nu har ju jag aldrig haft någon pojkvän just denna dag då, så kanske därför jag tycker som jag tycker, haha.. Hur som helst så hoppas jag alla får en sådär mysig och bra dag med pojk/flickvännerna i alla fall, själv ska jag jobba, sova och äta godis.

ååh så fina! :)

-bra att du blev nöjd :D

2014-02-15 | 14:28:16

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0