my sisters bieber corner

Skylten som står på hyllan i min systers rum just nu har jag och hon pysslat med hela dagen i princip, och vi är så nöjda. Det blir bara mer och mer grejer, så himla mysigt! Jag och Nellie skapade även en blogg för alla bieber-fans där ute förut, i brist på annat liksom. Så besök gärna den HÄR!!! Designen är dock inte klar ännu, ska byta header osv inom kort, men ta en titt iaf! 
Posted by: Elin

Kan du göra en roomtour? :)

Svar: Ja det kanske jag kan göra! :)
fannie sophie jonsson

2013-08-05 | 10:50:50

fannie ville bara säga att jag dör över att du spenderar så mycket tid för dina syskon och familj, vissa "tonåringar" gör det ju inte alls nuför tiden?! Asgulligt i alla fall ;)

Svar: Haha jaså, nej det gör de kanske inte. haha tack? ;)
fannie sophie jonsson

2013-08-05 | 13:38:28

- kan jag ju inte hålla med om, men tack ändå finis! :)
kram

2013-08-05 | 14:58:54

Superkul att du är med och deltar! :D

ÅHHH JUSTIN <3

2013-08-21 | 19:53:31

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0