two news in the wardrobe

Körlektion, fixat håret (igen) och gått på stan med Elina, från 7-17 har jag varit i staden idag...är trött just nu! Men det har varit en bra dag i varje fall. Fick med mig en välbehövlig kofta hem och ett svart fint linne från stan (ni sk få se dem på någon dag också). Sedan fixade jag håret ännu en gång, färgade om det lite då jag inte vart riktigt nöjd första gången men det är jag nu! (kommer också upp så småningom här). Nu ska jag lägga mig och kolla serie och plugga lite körkort, ha en bra torsdagskväll!
Posted by: Madeleine Larsson
http://madelajnee.blogg.se

Åh fina inköp! :)

2014-02-27 | 23:52:40

riktigt fint! :)

2014-02-28 | 07:35:51

tack desamma :D

ursäkta mitt sena svar!

2014-02-28 | 13:55:37

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0