happy b-day honey ♥

"So you're twenty now, I was here when you were fifteen. It hurts so much to know , that you still doesn't know me, but it's ok. You're twenty and I'm still here, hoping that I will meet you one day and say to you "thank you". I promise that I won't forget you, because you're my teenage dream." Första mars och min största idol fyller 20, hoppas verkligen du får en bättre födelsedag detta år trots att du sitter i häktet. Vad alla än säger så kommer jag alltid stå på din sida och försvara dig. Har de något emot dig så har jag något emot dem. Hur dumma saker du än tänker göra i livet så kommer jag alltid vara en belieber in i det sista. De som inte tycker om dig ser bara de dumma sakerna du gjort under din karriär inte allt det bra som vi som tycker om dig faktiskt gör. Du är bäst. Jag hoppas innerligt att du inte slutar musiken än på ett tag och verkligen inte att du tänker byta namn till "Bizzle" på riktigt, haha. Love u ♥
Posted by: FrökenTV, bloggen om tv och film
http://efji.blogg.se/

va i häktet? har för mig att jag läst någonstans att han inte hade drogerna i kroppen? elr har han gjort något annat.

2014-03-02 | 12:34:51

sååå snygg!

2014-03-07 | 13:59:15

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0