TÄVLING - TODIEFOR.SE

Då var det dags för första tävligen i min blogg där ni har chansen att vinna ett valfritt bikiniset från To die for! Perfekt inför sommaren och så himla snygga! Dessa bikinis är otroligt populära just nu och finns i många fina färger (mina favoriter är den blå, rosa och gula). Man får dessutom en himla snygga rumpa i dem, då trosan lyfter upp och anpassar sig efter kroppen. Det ni behöver göra för att vara med är:

1. Gilla Todiefor’s facebooksida HÄR och/eller följ dem på instagram @TodieforSwimwear
2. Gå in på Todiefor’s hemsida HÄR och välj ut den bikinin du vill ha ifall du vinner.
3. Lämna sedan en kommentar här där du skriver "jag är med" + namn och storlek på bikini du vill vinna + email (glöm inte!).
4. Lycka till!

Ni får gärna länka till tävligen på er blogg/instagram med adress hit så fler hittar tävligen och kan vara med!

Vinnaren utses om 3 dagar!
 
Vinnaren är Malin! Grattis! To die for har kontaktat dig via mejl så gå in och kolla där! 
Ska se till att det blir fler tävlingar framöver så håll utkik!
Posted by: Cornelia Grytzelius

Jag är med!😊
Storlek: xs
Namn på bikini: Hips don't lie

Svar: Kul att du är med, lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:02:34

jag är med:d gillar på instagram med namnet Linda Linnros
vill vinna http://www.todiefor.se/swimwear/gone-to-cali/gone-to-cali-white.html
i storlek M

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:08:00

Åh jag är med!! Behöver verkligen en bikini tills i sommar då jag inte ens har någon haha..^^ Och att ha dessa hade ju varit en dröm hihi :D

1: Jag har både gillat de och följer de på instagram
2: Skulle jag vinna vill jag ha "only you" http://www.todiefor.se/swimwear/only-you/only-you.html
3: Storlek: Överdel L, underdel M :)

Håller tummarna!! :D
Kram

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:24:29

Hejsan! Jag är självklart med och om jag blir den lyckliga vinnaren så vill jag gärna ha "Thinking Of You Set" med Small på överdelen och X-Small på underdelen. Skulle vara sjukt snyggt i sommar! Kram 💕

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:26:06

Jag är med :)
Om jag vinner skulle jag jätte gärna vilja ha "Hips don't lie" i strl. S (båda delarna)
Jag har gillat deras Facebook sida och jag följer dom också , på instagram heter jag mimmiwirebrand..om du behöver veta det ;)
mail:
[email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:27:36
Posted by: Pernilla Olsson
http://nattstad.se/pernillaolsson

Jag är med ! Om jag skulle vinna vilket skulle vara helt otroligt så skulle jag vilja ha "Hips don't lie set" i rosa i minsta storleken på båda delarna. Jag har gillat dom på FB och följer på Instagram. Min email: [email protected] KRAM

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:42:10
Posted by: tuva

Jag är gärna med. Om jag vinner så storlek xs i "thinking of you" :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:54:27

Jag är med!:D
Jag skulle vilja vinna "Hips don't lie" http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html med storlek S i överdel och XS i underdel. Har även gillat deras facebooksida och följer dem på instagram!
Email:
[email protected] :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 20:59:33

Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i tävlingen!!
Jag har kollat på denna bikinin jätte länge men fegat ur när det kommer till att köpa den själv! Har även sett att det har varit andra bloggare som gjort en likadan tävling och jag har försökt att vinna där men aldrig lyckats så nu hoppas jag som en galning att jag har en chans här!! Följer dem både på Facebook och instagram! Om jag skulle vinna så skulle jag allra helst vilja ha Thinking of you i medium på både över och under del :) Kram,
[email protected]

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 21:06:25
Posted by: Felicia Wijk

Hej! Jag är med, om jag vinner skulle jag vilja ha "Hips don't lie" den är bara så fin! 💕
Storlek: Överdel, M
Storlek: Underdel, S
Email:
[email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 21:17:08
Posted by: Caroline Blomberg
http://carolineblombergs.se

jag är med! gillar på facebook och följer på instagram! :)
jag skulle vilja vinna sugar daisy i storlek M på båda delarna! :)
kramkram!

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 21:23:16

Följer på instagram! Skulle vilja vinna To Die For, båda delarna i storleken Small! :)

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 21:28:51

Jag följer på instagram och gillar på Facebook :) jag skulle vilja vinna Hips don't lie i storlek S på både över och underdelen :D
Mitt namn är : Samantha Pihlström och min mail:
[email protected]
Kram :)!

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 21:47:10

Jag har gillat dom på fejjan! Och skulle jag ha turen att vinna skulle jag jättegärna vilja ha bikinin som heter "Thinking of you" i storlek S på trosan o M på överdelen! :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 22:00:47

Hej hej!
Tror jag har anmält mig till 20 liknande tävlingar och jag hoppas att jag kanske kan ha turen att vinna denna!
Hade så gärna velat ha "Hips don't lie" i överdel-L och underdel M.
Den hade varit så snygg tills sommaren med en perfekt solbränna, har flera turer till stranden planerade med min pojkvän och vill vara snygg för honom ;) ska även till Kreta i två veckor och hade jätte gärna velat ha denna snyggingen där nere!
Håller tummarna, kramis 💕
Min mail-
[email protected]
(Följer på facebook och instagram)

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 22:19:53
Posted by: Frida

Jag har gillat dom på facebook och skulle gärna vilja vinna denna tävlingen. Den bikinin jag skulle vilja ha Lola i stolek M i underdel och stolek S i överdel :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 22:36:09

Thinking About You
top: M
bottom: S

Sååå fin är den :D

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 23:45:29

Jag är med och önskar mig bikinin som heter Lola i storlek S! :)

Kram!

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-05 | 23:52:19

1. jag har gillat sen tidigare för todiefor på facebook
2. jag skulle vilja ha "Miami Dream", på toppen stl S och botten M.
3. min mail är:
[email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 00:26:56
Posted by: Malin

Jag är med :)Vore så glad om jag hade fått vinna in this moment i storlek s! :) Har även följt dem. Har känt mig lite vinterdeppig hela vintern och är såå glad att det äntligen är mars!! Ett steg närmre våren och sommaren :P Hade varit såå glad om jag fick bära den bikinin i sommar, så fin verkligen. Åh jag hoppas verkligen.... :) [email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 06:13:32
Posted by: Jennifer Nilssob
http://fames.se/jennworld

Jag är med!:)
Sugar Daisy Set - Yellow
Storlek Small på både top & trosan!:)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 08:53:26

JAG ÄR MED!

1. Jag har gillat dem på facebook och följer dem på instagram!
2. Om jag vinner så skulle jag gärna vilja få denna:Summer Breeze Set - Dark Blue, Storlek M :)


Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 10:32:37

Åååh, jag är lätt med!!

Only you i storlek L :D

Gillat dom sedan lång tid tillbaka ;)

Svar: Vad kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 11:09:49

Jag är med! Följer dom redan på instagram och gillar sidan på Facebook. Jag skulle vilja ha modellen hips don't lie, storlek xs i underdelen och s i överdelen! Kramar

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 14:19:41

Jag är med och följer dom redan på instagram samt har gillat på facebook!
Jag skulle vilja vinna bikini modellen "Hips Don't Lie" (som har ett passande namn haha!).
Jag skulle vilja vinna överdelen i storlek L och underdelen i storlek S!

Mail:
[email protected]

Svar: Kul att du är med! lycka till! :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 17:00:10
Posted by: Denice Eriksson
http://deniceeriksson.forme.se

Jag är med och jag gillar redan på fb och följer på instagram sedan tidigare! :) Jag skulle vilja vinna modellen Hips Don't Lie i storlek XS på underdelen och S på överdelen! :) Kram

2014-03-06 | 20:06:31

Jag är med! Har gillat på fb samt följer på ig :) skulle vilja vinna Hips don't lie i storlek S <3 Äntligen är det vår o snart är det till och med sommar o jag har inte ens någon fin bikini:( hoppas att jag vinner en nu :D [email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 20:08:58
Posted by: julia

Gillar sidan på facebook och följer dom på instagram.
Jag skulle vilja vinna bikini modellen ''Thinking of you''
Överdelen storlek L och underdelen storlek S.

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 22:05:16

Jag är med. har gillat deras FB sida. Skulle vilja ha Hips dont lie i storlek S i båda delarna. :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 22:13:06

Hips dont lie.

Bottom: S
Top: M

[email protected]


Följer, Gillar redan :) Instagram och facebook! :)

2014-03-06 | 22:14:55
Posted by: Lovisa

Jag är med! Skulle vilja vinna "hips don't lie" .
storlek M :)

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 23:14:53

Grymt! Jag skulle vilja ha hips don't Lie.
Överdel: S Underdel: XS
Riktigt snygg bikini, perfekt till sommaren ;)
Gillar på instagram
Xoxo

Svar: Kul att du är med! Lycka till! :)
fannie sophie jonsson

2014-03-06 | 23:45:25

Hej! Jag har gillat båda och skulle gärna vilja vinna Hips Don't Lie Set :)

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-07 | 17:47:05

Jag är med och vill vinna: http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/thinking-of-you-set.html

Om jag vinner vill jag ha storlek M i överdelen och S i underdelen

Gillar deras sida på Facebook

Svar: Kul att du är med! lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-07 | 17:58:46

Jag joinar tävlingen!
Följer dem nu på instagram (deartowie) Denna bikinin skulle jag vilja ha om jag hade turen att vinna:http://www.todiefor.se/swimwear/only-you/only-you.html Om jag vann skulle jag behöva strl XS på båda delarna (: Fyllde i min mail ovan, lycka till allihopa!

Svar: Kul att du är med! lycka till :) Mejlen måste stå i kommentaren, många som gör fel på det!
fannie sophie jonsson

2014-03-07 | 22:44:48

Jag är med och deltar i tävlingen!! :-) Om jag fick chansen att vinna skulle jag gärna vela ha denna juvel: http://www.todiefor.se/swimwear/monday-lily/
Jag har gillat på Facebook och följer dem på Instagram (Jonssonvictoria).
Tack för en bra tävling :-)
[email protected]

Svar: Kul att du är med! Lycka till :)
fannie sophie jonsson

2014-03-07 | 22:57:40

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0