Testar ny bloggportal

Får en klump i magen av att skriva att jag nu kommer lämna blogg.se, haha. Känns hemsk, trivs på denna sida och kan allt utantill, gillar även min desgin. MEN det är dags att gå vidare och testa något nytt, så tänkte att jag skulle testa Nouw.com ett tag nu och se hur jag trivs där. Vet många kompisar som bloggar där så varför inte ge det en chans, gillar inte namnet "nouw" direkt fast hellre det än "Nattstad" då jag alltid tyckt det låtit som en fjortis-sida.. Har flyttat över alla mina inlägg från denna till den nya så allt finns där, tyvärr inte i kategorierna ännu, ska se om jag kan fixa det. MEN DENNA BLOGG KOMMER ÄVEN ATT FINNAS KVAR, ifall jag skulle ångra mig och vill byta tillbaka.

NI HITTAR MIG HÄÄÄÄÄR I FORTSÄTTNINGEN!!

:((( All lycka till

2015-01-16 | 14:49:41

Leave a Reply:

Namn *:
Remember me?

E-post (publiseras ej):

Webbsida:

Kommentar:

RSS 2.0